Условия за връщане
1. Какво да направя, ако след получаване на стоката установя, че тя не отговаря на поръчаната от мен?
Ако по случайност сме ви изпратили продукт, който е различен по вид, размер или материал от това, което сте поръчали от нашия онлайн магазин, може да се свържете с нас възможно най-бързо на e-mail office@primohome.bg или на телефон 0888661722, за да можем да организираме изпращането на правилния продукт към вас.
Транспортните разходи за връщане на сгрешения продукт към нас, са за наша сметка.
2. В какъв срок мога да върна дадена стока?
14 дневен срок от получаването на продукта.
3. Може ли да заменя стока, която е закупена от онлайн магазина на primohome.bg?
Да, може да замените стока, закупена от нашия сайт в срок от 14 дена, след получаване на пратката, при условие, че е запазен добрия търговския вид на продукта. Ако желаете да замените стока от вашата поръчка, моля да се свържете с нас на e-mail office@primohome.bg или на телефон 0888661722, за да можем да организираме изпращането на новия артикул към вас.
4. Мога ли да върна стока, закупена от сайта primohome.bg?
Стоките*, които са закупена от сайта primohome.bg могат да бъдат върнати в срок от 14 дена след получаването им. Транспортните разходи за връщането на продукта са за сметка на клиента.
*Изключение са ръчно изработените мериносови одеала и възглавници, които НЕ ПОДЛЕЖАТ на връщане и замяна, при условия, че отговарят данните по поръчката - избрания от Вас цвят и размер.
5. Какви са условията за връщане на стока от вашия сайт?
Закупена стока подлежаща на връщане от онлайн магазина primohome.bg може да бъде върната в случай, че
- сте запазили оригиналната опаковка (кашон и транспортна чанта) и прикачените към продукта етикети - етикетите НЕ са свалени от продукта
- целостта на продукта е съхранена,
- не е нарушен търговският вид на стоката т.е трябва да е във вида, в който е получена - да не е употребявана, прана или гладена.
Ако стоката е част от някакъв комплект т.е към него има аксесоари, те трябва да се върнат заедно с основния продукт - също в добро състояние. Също така ако сте получили подарък към продукта, при връщане на продукта е нужно да върнете и подаръка.
6. Кога ще ми бъде възстановена сумата от върнатата стока?
След като получим върнатата от Вас стока и ако установим, че са спазени всички гореспоменати условия за връщане, ние ще ви възстановим заплатената сума в рамките на 7 работни дена. Възстановяването на стойността на покупката се извършва по банков път. За целта е нуженo клиентът да предостави своите банкови данни на emaila на фирмата office@primohome.bg