Често задавани въпроси

Регистрация и поръчка в сайта primohome.bg

1. Трябва ли да имам регистрация, за да поръчам от сайта?

За да пазарувате в сайта primohome.bg, не е задължително да имате направена регистрация. Ние обаче, препоръчваме да имате клиентски профил (регистрация), за да може да следите цялата актуална информация на едно място. Регистрацията отнема само няколко минути.

2. Какви са предимствата за регистрираните клиенти?

Препоръчваме да си създадете клиентски профил защото:

  • лесно и бързо ще можете да следите актуалния статус и историята на вашите поръчки
  • веднъж въведени данните за доставка, могат да се използват автоматично за всяка ваша поръчка, без да е необходимо да ги въвеждате всеки път наново
  • ако се наложи да смените адреса за доставка, е достатъчно да влезете в профила си и да въведете актуалните данни. Всеки адрес за доставка, който сте въвели ще се запази в профила ви, откъдето може лесно да го актуализирате.
  • може да създадете списък с любими продукти, от който лесно и бързо да направите вашата поръчка. С едно кликване може да добавяте или отстранявате продукти от този списък
  • Може да се абонирате за нашия инфобюлетин и да се възползвате от 5% отстъпка при следващата ви поръчка.

3. Как да си направя регистрация?

За да се регистрирате, изберете бутона Регистрация, който се намира в горната дясна част на екрана. Необходимо е да въведете лични имена, e-mail и телефон за връзка, както и адрес за доставка. След като веднъж е създаден вашия профил, за да влезете в него е необходимо да използвате бутона Вход в горната дясна част на екрана.

4. Как да поръчам, без да имам регистрация?

Ако желаете да поръчате, без да имате клиентски профил трябва да отворите страницата на желания от вас продукт,  да натиснете .бутона Добави в количката, след което да изберете последователно Към количката -> Плащане и да посочете, че ще извършите плащането без да имате регистрация.

5. Как мога да проследя статуса на моята поръчка?

За всяка промяна в статуса на Вашата поръчка, Вие ще бъдете уведомявани по email. Ако имате направена регистрация в нашия сайт, може да влезете във Вашия клиентски профил (с Вашите email и парола), за да проследите актуалния статус на Вашата поръчка. 

6. Как мога да откажа поръчката си?

Ако още не сте извършили плащането, може да откажете поръчката си, като се свържете с нас по e-mail. Ние ще сменим статуса на вашата поръчка в нашата система и вие ще получите email, потвърждаващ, че поръчката ви е отказана.

7. Какви начини на плащане приемате при поръчка от сайта?

Може да платите поръчката си чрез Еконт наложен платеж - директно на куриера, който ви доставя пратката или по банков път. След като направите вашата поръчка и въведете данните си за доставка, нашият електронен калкулатор ще ви изчисли крайната сума, която трябва да заплатите за вашата поръчка. За поръчки над 100 лв., вашата доставка е безплатна.

Доставка и условия за връщане

1. Как се извършва доставката на поръчаната стока?

Доставките от сайта primohome.bg се извършват чрез куриерска фирма Еконт. При попълване на данните за доставка, вие посочвате, дали искате пратката да се достави до ваш адрес или до офис на Еконт във вашия град.
 

2. Кога ще получа пратката си?
 
За стоки, които са в наличност и сте избрали като метод на плащане Еконт наложен платеж, Вие ще получите вашата пратка до 48 часа (1 - 2 работни дни), след като сте я заявили през нашия сайт и сте получили e-mail за потвърждаване на поръчката.

В случай, че сте избрали като начин на плащане банков превод (за стоки на склад), Вашата пратка ще ви бъде доставена до 48 часа (1 - 2 работни дни), след като сме получили Вашето плащане на нашата банкова сметка.

3. Има ли възможност за “преглед” на продуктите при доставка?

Да, закупувайки стоки от сайта primohome.bg, Вие може да се възползвате от опцията Преглед при доставка. По този начин вие може да извършите проверка на стоката преди заплащането й на куриера. Прегледът на стоката включва да установите, дали продуктите са доставени до Вас, без да се нарушава целостта на опаковката им, на самите продукти, както и дали има някаква видима повреда при транспортирането им до Вас.

В случай че установите такава имате право на рекламация. За целта е необходимо да попълните протокол в присъствието на куриера , в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковката й. Този протокол, наречен Ваучер за връщане ще Ви бъде предоставен от куриера, който доставя пратката. За повече информация прочетете нашите Общи условия.

4. Какво да направя, ако след получаване на стоката установя, че е тя не отговаря на поръчаната от мен?

Ако по случайност сме Ви изпратили продукт, който е различен по вид, размер или материал от това, което сте поръчали от нашия онлайн магазин, може да се свържете с нас възможно най-бързо на e-mail office@primohome.bg или на телефон 0888661722, за да можем да организираме изпращането на правилния продукт към Вас.  

Транспортните разходи за връщане на сгрешение продукт към нас, са за наша сметка.

5. Може ли да заменя стока, която е закупена от онлайн магазина на primohome.bg?

Да, може да замените стока, закупена от нашия сайт в срок от 14 дена, след получаване на пратката. Ако желаете да замените стока от вашата поръчка, моля да се свържете с нас на e-mail office@primohome.bg или на телефон 0888661722, за да можем да организираме изпращането на новия артикул към Вас.  

6. Мога ли да върна стока, закупена от сайта primohome.bg?

Всяка стока, която е закупена от сайта primohome.bg може да бъде върната в срок от 14 дена след получаването й.  Транспортните разходи за връщането на продукта са за сметка на клиента.

7. Какви са условията за връщане на стока от вашия сайт?

Всяка закупена стока от онлайн магазина primohome.bg може да бъде върната в случай, че
- сте запазили оригиналния касов бон, 
- целостта на продукта е съхранена, етикетите не са свалени от продукта
- не е нарушен търговският вид на стоката т.е трябва да е във вида, в който е получена - да не е употребявана, прана или гладена. 

Важно условие за връщането на стоката да бъдат установени повреди, причинени от употреба на продукта. Ако стоката е част някакъв комплект т.е към него има аксесоари, те трябва да се върнат заедно с основния продукт - също в добро състояние.

8. Кога ще ми бъде възстановена сумата от върнатата стока?

След като получим върнатата от Вас стока и ако установим, че са спазени всички гореспоменати условия за връщане, ние ще Ви възстановим заплатената сума в рамките на 7 работни дена. Възстановяването на стойността на покупката се извършва само по банков път. 

За Продуктите

Каква специфична информация за продуктите от вълна трябва да знам?
 
Поради химичния състав на естествената вълна понякога  вълнените продукти да имат леки цветови нюанси.

При използването на вълнените продукти е възможно да се получат влакнести топчета по повърхността на продукта, както и да има естествена загуба на единични вълнени нишки. Това не се приема за производствен дефект.

Продуктите, от естествена вълна може да имат специфична миризма. Ако по някакъв начин Ви притеснява този мирис, Ви препоръчваме да се проветри продукта на сухо място, без да го излагате на директна слънчева светлина.

БЮЛЕТИН
ЗА НАС
Нашите партньори
  • Stella Artois

www.primohome.bg използва бисквитки. Използвайки този сайт, Вие приемате използването на бисквитки.    Научете повече >>